Pasja, która generuje zysk,
to najlepsza inwestycja
BRAND VISION
WE DO MAGIC, THEY SAY.
Nasz zespół nie jest duży, ale wyraźnie dzieli się na specjalistów, których osiągnięcia i aspiracje połączyły się w kompletną usługę. Należy do niego pion produkcyjny odpowiedzialny za dobór odpowiednich materiałów i technologii , grupa kreatywna tworząca dokumentacje, projekty, budżety oraz kampanie (marketingowe oraz PR), jak również dział web development odpowiedzialny za tworzenie i wdrożenia elektronicznych form przekazu informacji.
Stoimy za sterami na każdym etapie produkcji poszczególnych elementów strategii, kampanii oraz projektów graficznych czy wreszcie reklam. Osobiście tworzymy propozycję planu, harmonogram poszczególnych działań, precyzyjne kosztorysy oraz kontaktujemy się z podwykonawcami, mając tym samym ciągłą kontrolę oraz wpływ na prace. Zadanie oddelegowane przez Państwa pozostaje w naszych rękach do briefu do realizacji – to wyjątkowa propozycja!
Zaufali nam
Zadowolenie Klienta jest dla nas największą wartością, dlatego dokładamy wszelkich starań, by oferowane przez nas produkty i usługi były najwyższej jakości. Wiele firm zaufało naszemu doświadczeniu oraz talentowi – mamy nadzieję, że znajdzie się wśród nich również logo Państwa firmy.
Secret Lashes
Kompleksowa obsługa marketingowa wykorzystująca całe spektrum naszej oferty.
Secret Avenue
Branding oraz działania promocyjne.
Rental Park
Obsługa powierzchni reklamowych.
Invest Comfort
Projekty i wykonanie wszelkich reklam zewnętrznych oznakowań itp.
Inni
VTS, Unique Club & Lounge, Sopocka Szkoła Wyższa, Górski Deweloper, Radio Eska
Poznaj nasz zespół
PROJEC MENAGER
Dawid Wojciechowski
Założyciel marki Brand-Vision ekspert w swojej branży, przedsiębiorca. Wykształcenie w kierunku zarządzania i marketingu. Ponad 14 lat doświadczenia popartego wiedzą i bardzo dobrymi referencjami. Stoi za sterami wszystkich projektów Brand-Vision. Stały uczestnik seminariów i badań branżowych.
social/PR/CONTENT MANAGER
Paulina Jóźwiak
Zaangażowana w opracowywanie i przygotowywanie zawartości merytorycznej wszelkich projektów marketingowych. Specjalista w swojej branży z ponad 10 letnim doświadczeniem. Autorka setek artykułów i opracowań marketingowych.
WEB DEWELOPER/back end developer
Robert Krupiński
Odpowiedzialny za cały dział IT. Geniusz świata programistyki. Jak sam uważa nie ma rzeczy nie możliwych. I z tą myślą pokazuje na codzień naszym klientom, że to prawda.
engineer
Krzysztof Wierzbicki
Ekspert komunikacji z wszelkimi maszynami tnącymi i frezującymi. Już od lat Tworzy dla naszych klientów to, co są w stanie Sobie tylko wyobrazić.
PROJECT DESIGN
Grzegorz Wysocki
Odpowiedzialny za opracowanie materiałów graficznych, projektów oraz wszelkich innych opraw wizualnych. Z Naturalnym talentem artystycznym i pasją w swoim zawodzie,
O mnie
Dawid Wojciechowski
CEO / BRAND MANAGER / PROJECT MANAGER / BACK END DEVELOPER /
Założyciel marki Brand-Vision ekspert w swojej branży, przedsiębiorca. Wykształcenie w kierunku zarządzania i marketingu. Ponad 14 lat doświadczenia popartego wiedzą i bardzo dobrymi referencjami. Stoi za sterami wszystkich projektów Brand-Vision. Stały uczestnik seminarów i badań branżowych. Jego celem jest szerzenie najlepszych praktyk marketingu, wprowadzanie najnowszych rozwiązań oraz pomaganie przedsiębiorcom w rozwoju ich organizacji oraz polskiej gospodarki.
Reklama we wszelkiej formie i postaci to nasza specjalność !
Produkcyjnie
-Pełna obsługa studio graficznego (od projektu do produktu) w zakresie wszelkiej dostępnej technologii wydruku bez ograniczeń formatowych.
-Pełna obsługa produkcji reklamy zewnętrznej ( od projektu do produktu ) Kasetony, pylony, tablice reklamowe , szyldy reklamowe, kasetony, litery ze styroduru, standy.
Wizerunkowo
-Kreacja wizerunku według wytycznych oraz przy zachowaniu systematyczności i kreatywnych rozwiązań.
-Kreacja tekstów i planowanie publikacji.
-Kontakty z mediami w kwestiach promocyjnych / tworzenie pakietów i ofert w oparciu o potrzeby klienta
Marketingowo
-Kreacja i proponowanie produktów i pakietów w oparciu o aktualne potrzeby rynkowe
-Inicjowanie działań mających na celu wnikliwą analizę potrzeb klientów indywidualnych i grupowych
-Analiza opinii i proponowanie zmian mających na celu wyjście naprzeciw oczekiwaniom
-Wskazanie i wyraźne zaakcentowanie różnic na tle konkurencji w komunikacji
-Pełne wsparcie organizacji pod kątem IT