Case Study
Oferta doradztwa w zakresie oceny komunikacji marketingowej, informatycznej i zarządczej marek prywatnych (B2C, B2B) oraz marek instytucji publicznych (miast, regionów, ministerstw, urzędów).
Bardzo wiele organizacji, nigdy nie korzystało z najlepszych praktyk rynkowych w swojej działalności. Oznacza to, że wiele procesów wewnętrznych zostało ułożonych w sposób intuicyjny, przeważnie niezbyt wydajny i mało efektywny a często wręcz szkodliwy. Nasza oferta audytorska pozwoli wam poznać prawdę o waszym przedsiębiorstwie.
Audyt
informatyczny
Podczas audytu informatycznego, zbieramy informacje na temat, czy dany system informatyczny i związane z nim zasoby są właściwie chronione, zoptymalizowane. Wskazujemy wady i zalety poszczególnych rozwiązań informatycznych. Sprawdzamy również system zabezpieczenia danych przed utratą, ale również możliwość dostępu do wrażliwych danych osobom nieupoważnionym.
Audyt
marketingowy
Audyt
działalności
W ramach audytu wykonywane jest badanie takich obszarów zarządzania w firmie, jak: analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja (wdrażanie) strategii, kultura organizacyjna oraz personel. Na podstawie uzyskanych wyników wskazujemy te obszary, które wymagają doskonalenia oraz te, które działania, które zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu zarządzania realizowane są poprawnie.
Czy wiesz, że wprowadzenie profesjonalnej logistyki magazynowej, może ograniczyć pomyłki wysyłki z parędziesięciu procent do zera!
Logistyka magazynowa
Sprawdzimy słabe i mocne strony Twojego magazynu.
Procesy sprzedaży
Upewnimy się czy posiadasz odpowiednie narzędzia sprzedażowe.
Procedury
W Twojej firmie zapanował informacyjny chaos? Pomożemy to uporządkować.
Administracja
Zwiększymy prestiż Twojej firmy oraz możliwości obsługi, dzięki innowacyjnym narzędziom administracyjnym.