10 skutecznych sposobów na marketing Twojej organizacji.

Prawidłowo przygotowane i zaplanowana działania marketingowe pozwalą w krótkim czasie dotrzeć do setek, a nawet tysięcy potencjalnych klientów. Sposobów na reklamę i promocję organizacji jest naprawdę wiele. Poniżej przedstawiamy 10 popularnych metod, które pomogą Twojej firmie zwiększyć zainteresowanie ofertą !

1.Media społecznościowe.

Sprawdzaj zasięgi i na tej podstawie twórz wartościowe dla Twoich klientów posty ! Według najnowszych szacunków Facebook pokazuje tylko 6 procent treści biznesowych swoim fanom ze względu na mniejsze zainteresowanie tradycyjnymi reklamami. Ogranicz reklamy, skup się na interesujących artykułach!

2.Reklama i wpisy w portalach internetowych.

Wpisy na portalach internetowych są istotne z dwóch przyczyn, pierwsza to ta, że może uda nam się po prostu znaleźć klienta, ale druga w naszym przekonaniu bardziej wartościowa to wpływ tych wpisów na Twoją witrynę, a raczej jej pozycję w wynikach wyszukiwania!

3.Wpisy w internetowych katalogach firm.

Tutaj podobnie jak wcześniej możliwość pozyskania klienta bezpośrednio z takiego katalogu jest dość spora, ale pamiętajmy, że zakładając wizytówki w dużej liczbie niskiej jakości katalogów, możemy spowodować nienaturalny przyrost linków, który spowoduje nałożenie na naszą stronę kary za linki naruszające wytyczne Google dla webmasterów.

4.Google ADWORDS.

Absolutny must have dla firm, które na to stać, przede wszystkim dlatego, że dobrze skonfigurowana reklama w 100% odpowiada na zapytanie użytkownika, stając się jednocześnie w jego oczach najlepszym, wartym odwiedzenia wynikiem. Ponadto, nie wszyscy użytkownicy wyszukiwarki zdają sobie sprawę z tego, które wyniki są organiczne, a które płatne.

5.Blog.

Zgodnie z naszymi spostrzeżeniami, potencjalni klienci bardzo interesują się szczegółami danej tematyki, ze względu na co prowadzenie własnego bloga może zdecydowanie zwiększyć ruch organiczny na naszej witrynie, ale również pomóc w uzyskaniu zdecydowanie większej liczby obserwujących w portalach społecznościowych.

6.Profesjonalna identyfikacja wizualna.

Identyfikacja wizualna pełni wiele funkcji, jedna z nich będzie utwierdzanie Twoich klientów w przekonaniu, że Twoja profesjonalnie przygotowana strona, zadbane biuro, ciekawe reklamy są gwarancją jakości usług. Jest wizualnym symbolem reputacji, więc odbiorca jest pewniejszy, że dokona dobrej decyzji, decydując się na współpracę właśnie z Tobą. 

7. Techniki manipulacyjne.

Techniki manipulacyjne poparte setkami badań są powszechne a konsumenci, często nie zdają Sobie sprawy z faktu, że podświadomie padli ich ” ofiarą ” jednym z przykładów jest ” efekt wzajemności ” polega na tym, iż uważamy, że zawsze dążymy do rewanżowania się za wyświadczone nam dobro. Wynika to z prostej przyczyny, że nie chcemy odczuwać dyskomfortu z uwagi na pozostawiony dług wdzięczności.Ileż to osób nie myśli wg schematu-chociaż wolę perfumy X pójdę do sklepu Y, bo ostatnim razem miły sprzedawca dorzucił mi tam super tester gratis-prawda?).

8.Artykuł z nawiązaniem do reklamodawcy.

Minęły już czasy, kiedy artykuł był tekstem nachalnie reklamującym firmę, markę, produkt lub usługę. Okazało się, że takie artykuły nie są chętnie czytane przez internautów. Dlatego ważna jest dobra zasłona dymna w postaci np. Artykułu eksperckiego w danej tematyce, który pierw wskaże autorytet, a następnie np. nasz produkt czy usługę jako ten, który właśnie on wybrał. 

9.Analiza.

Kontroluj i wykorzystuj wszystkie liczby, które na pewno pomogą ci optymalizować zainteresowanie właśnie Twoja ofertą takich jak np. współczynnik konwersji (pomoże dopasować treści tak, aby były bardziej atrakcyjne), źródła pozyskania klientów, liczbę kontaktów albo ich przyrost w skali miesiąca.

10.Usprawnianie zarządzania procesami.

Staraj się wprowadzać innowacyjne rozwiązania zarządzania i obsługi klienta,  np. infolinia, integracje systemowe, system crm. Które sprawia, że w oczach klienta staniesz się godnym zaufania profesjonalnym partnerem. 

Widzisz w naszym artykule inspiracje dla Twojej Firmy ? Skontaktuj się z nami ! Poznaj naszą ofertę.

Zespół Brand-Vision

5/5 - (1 vote)

Podoba ci się ten artykuł? 

Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione na stronie www.brand-vision.pl i w obrębie domeny: www.brand-vision.pl są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. 2006 nr 90 poz. 631).

Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione!

Udostępnij

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Szukasz kogoś, kto zajmie się kompleksowo marketingiem internetowym Twojej firmy?

Get The Latest Updates

Subscribe To Our Weekly Newsletter

No spam, notifications only about new products, updates.
Zobacz też

Powiązane posty